مطالب مرتبط:
ساخت گذرگاه در ارس/ ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می شود
ترانزیت ایران و آذربایجان با یک برنامه دوجانبه متحول می شود
تجمع دانشگاهیان در محکومیت جنایات اسراییل- آذربایجان شرقی| پخش زنده از ایران پرس
16 درصد شهرهای آذربایجان شرقی طرح جامع مدیریت پسماند دارند
زلزله امروز آذربایجان غربی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 21:302024-04-28اقتصادي

ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می شود 


رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای بابیان اینکه ایران و جمهوری آذربایجان برای گشایش مرز ارس در منطقه کلاله مصمم هستند، گفت: ترانزیت کالا در مسیر شرقی - غربی پس از ساخت گذرگاه ارس افزایش می یابد.

- رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای بابیان اینکه ایران و جمهوری آذربایجان برای گشایش مرز ارس در منطقه کلاله مصمم هستند، گفت: ترانزیت کالا در مسیر شرقی - غربی پس از ساخت گذرگاه ارس افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، داریوش امانی، در بازدید از محل ساخت یک پایانه مرزی در نقطه صفر مرزی ایران و جمهوری آذربایجان گفت: تقسیم کار بین دو کشور به این ترتیب است که جمهوری اسلامی ایران پایانه مرزی را احداث کرده و جمهوری آذربایجان نیز به موازات آن پل روی رودخانه ارس را می سازد.

وی با بیان این که تردد از این پایانه و پل روی رودخانه حداکثر ظرف مدت یک سال انجام خواهد شد، افزود: طرح ساخت به تازگی آغاز شده و در دو طرف مرز، دو همسایه با اراده کافی مصمم اند تا در زمانی کوتاه کار را به پایان برسانند.

امانی با بیان این که برای آزادسازی زمین و پیش بینی سایت موقت، منابع مالی لازم در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: این پایانه مرزی در زمینی به مساحت هشت هکتار احداث خواهد شد که زمین آن هم زمان در حال تملک و آماده سازی است.


برچسب ها: راهداری و حمل ونقل جاده ای - ایران و جمهوری آذربایجان - جمهوری آذربایجان - سازمان راهداری و حمل - آذربایجان - حمل ونقل جاده ای - سازمان راهداری
آخرین اخبار سرویس:

ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می شود 

ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می شود